FAQs




Rapid găsiţi răspunsul la întrebările cele mai frecvente.

 
+

1. Informatii generale


Programul de loialitate extra va răsplăteşte fidelitatea. De fiecare dată când achiziţionaţi produse Bosch şi Castrol participante la program de la distribuitorii participanţi, puteţi acumula puncte pe care le puteţi transforma într-o mulţime de premii atrăgătoare. Distribuitorii participanţi la această campanie trimit rapoarte către cu privire la toate tranzacţiile efectuate de către participanţii la programul extra. Sunt luate în considerare numai achiziţiile de la Robert Bosch SRL şi SC CASTROL LUBRICANTS RO SRL. Pe baza acestor rapoarte, în contul dumneavoastră online extra vor fi adăugate puncte periodic (lunar). Puteţi introduce maxim 5 distribuitori în formularul de înscriere.

Dacă distribuitorul dumneavoastră nu apare în listă, acesta nu participă în prezent la programul extra. Dacă nu sunteţi sigur, vă rugăm să vă contactaţi distribuitorul.

Puntele extra
Veţi primi 10 puncte pentru fiecare 500 lei achiziţii, valoare netă. Produsele Bosch care participă la acest program sunt: componente ale sistemului de frânare, baterii, bujii cu scânteie, bujii cu incandescenţă, curele şi kituri, componente ale sistemului de iluminare, filtre, ştergătoare, demaroare şi alternatoare, sisteme de injecţie benzină, debitmetre de aer şi sonde lambda.
Produsele Castrol care participă la acest program sunt: Castrol Edge, Magnatec şi Driveline (Specialităţi).

Punctele sunt adăugate automat în contul dumneavoastră extra, o dată pe lună, după momentul înscrierii în program. Punctele pe care le veţi primi într-o lună sunt corespondente achiziţiilor efectuate în luna precedentă. De exemplu: în luna februarie în contul dumneavoastră se vor adăuga punctele corespunzătoare achiziţiilor din luna ianuarie. După adăugare, veţi primi automat un e-mail cu noul număr total de puncte acumulate. Puteţi vizualiza oricând soldul contului dumneavoastră autentificându-vă în cont pe site-ul extra.

Suntem interesaţi în primul rând de asigurarea protecţiei datelor şi a contului dumneavoastră. De aceea, din nefericire, transferul punctelor între conturi nu este posibilă.
 
Transformarea punctelor acumulate în bani nu este posibilă. În schimbul acestor puncte puteţi alege dintre numeroasele premii oferite.

Punctele acumulate pe parcursul unui an sunt valabile până la data de 31 decembrie a celui de-al doilea an după cel al creditării punctelor. De exemplu, toate punctele acumulate în timpul anului 2017 vor fi valabile până pe data de 31 decembrie 2019. Veţi fi informat din timp dacă punctele sunt pe cale să expire. Verificaţi-vă contul şi folosiţi punctele acumulate pentru a le transforma în premii. Din nefericire, punctele expirate nu pot fi reacordate.
 
+

2. Înregistrare


Dacă nu aveţi încă un cont online în cadrul programului extra, vă puteţi crea un cont astfel:
  • Daţi click pe Informare & Înregistrare şi apoi pe Înregistrare sau
  • Daţi click pe Autentificare şi apoi în partea de jos pe Înregistrare.
Programul de loialitate extra a fost creat pentru a răsplăti fidelitatea service-urilor auto şi a magazinelor de piese de schimb, după cum se menţionează în formularul de înregistrare, înregistrate ca persoane juridice române si cu sediu social în România. Acestea trebuie să cumpere piese de schimb Bosch sau uleiuri Castrol de la distribuitorii participanţi ai Robert Bosch SRL sau SC CASTROL LUBRICANTS RO SRL – produse care fac parte din acest program şi pentru care se acordă puncte.
Numai reprezentantul legal al societăţii poate înregistra firma ca participant. Participarea la programul extra este gratuită.

Procesul de înregistrare

Pasul 1: Selectare ţară
La acest pas trebuie sa selectaţi ţara în care vă desfăşuraţi activitatea comercială, şi anume România.
 
Pasul 2: Selectare distribuitori
La acest pas puteţi selecta distribuitorii de la care achizitionaţi piese auto Bosch sau/şi uleiuri Castrol şi introduceţi numărul de client pe care îl aveţi la fiecare dintre ei. Vă rugăm să aveţi în vedere că puteţi selecta maxim 5 distribuitori pentru ambii parteneri. Puteţi continua procesul de înregistrare dacă aţi selectat minimum un distribuitor şi aţi introdus numărul de client aferent. În momentul în care aţi introdus un număr de client, apare în dreptul logo-ului distribuitorului respectiv o bifă. Dacă aveţi mai multe numere de client la un anumit distribuitor, vă rugăm contactaţi service center-ul după ce aţi încheiat înregistrarea.

Vă rugăm să introduceţi numărul de client corect pentru a evita ulterior problemele la acordarea punctelor.

Pasul 3: Date firmă
La acest pas puteţi introduce informaţii legate de firma dumneavoastră: apartenţa la un concept de service, numărul în cadrul conceptului, numele firmei, numărul de angajaţi precum şi informaţii cu privire la numărul de client Bosch ESI (dacă aveţi unul).
 
Pasul 4: Date de contact
Pe lângă datele de identificare şi contact obligatorii marcate cu *, vă rugăm să introduceţi o adresă de e-mail, care va fi ulterior şi numele de client pentru a vă autentifica în contul dumneavoastră extra. De asemenea, puteţi să vă abonaţi la newsletter. Newsletterul este trimis la anumite intervale de timp şi conţine informaţii utile cu privire la acţiuni, premii, activităţi speciale, etc. Vă rugăm să aveţi în vedere că vă puteţi înregistra numai dacă sunteţi reprezentantul legal al societăţii.

După acceptarea termenilor şi condiţiilor precum şi a Protecţiei datelor puteţi încheia procesul de înregistrare printr-un simplu click pe Înregistrare acum. Vă recomandăm să activaţi şi primirea newsletterelor şi să vă daţi acceptul cu privire la Politica de publicitate. Astfel putem să vă ţinem la curent cu cele mai noi acţiuni din cadrul programului extra şi nu veţi rata nici o ocazie de a acumula mai multe puncte.

La final primiţi pe adresa de e-mail introdusă în formular un e-mail care conţine un link. Daţi click pe acel link pentru a defini o parolă şi o întrebare de siguranţă pentru contul dumneavoastră şi să finalizaţi cu succes înregistrarea.

Acum puteţi să vă autentificaţi cu datele de utilizator în contul dumneavoastră din cadrul programului de loialitate extra.
 
+

3. Autentificarea


Pe pagina principală (Acasă) găsiţi în partea dreaptă, sub bara de meniu, un spaţiu delimitat în care puteţi să introduceţi datele de utilizator pentru a vă autentifica. Puteţi însă să daţi click şi pe butonul Autentificare din bara de meniu şi veţi fi redirecţionat pe pagina de autentificare.

Vă rugăm introduceţi adresa dumneavoastră de e-mail şi parola si apoi daţi click pe butonul Autentificare. Acum puteţi vizualiza toate datele din contul dumneavoastră şi puteţi folosi punctele pentru a comanda premii.
 
 
+

4. Parolă uitată


V-aţi uitat parola? Nici o problemă, definiţi una nouă.

Dacă vă aflaţi deja pe pagina de autentificare, daţi click pe V-aţi uitat parola?. În pagina nou deschisă vă rugăm să introduceţi adresa de e-mail pe care aţi ales-o atunci când v-aţi creat contul. Dacă nu vă aflaţi pe pagina de autentifcare, daţi întâi click pe Autentificare (bara de meniu).

Vă va fi trimis un e-mail cu un link. După ce daţi click pe link, se va deschide o pagină extra în cadrul căreia vă puteţi defini o nouă parolă. După aceea vă veţi putea autentifica în contul dumneavoastră extra folosind noua parolă.
 
 
+

5. Editare cont extra


Pentru a putea edita datele în cadrul contului dumneavoastră online extra, este nevoie să vă fi înregistrat în prealabil.

După autentificare, puteţi vizualiza detaliile contului dumneavoastră folosind meniul. Meniul se deschide în momentul în care treceţi cu cursorul mouse-ului peste numele dumneavoastră.  Puteţi selecta apoi unul din punctele din meniu prin mouse click stânga. În momentul în care vă aflaţi într-unul din punctele din meniu, acesta apare şi pe partea stângă a paginii. Astfel veţi putea selecta alte subiecte din meniu acolo. Punctul din meniu în care vă aflaţi va fi colorat.

Coşul de cumpărături
În cadrul punctului din meniu Coş cumpărături puteţi vizualiza toate premiile selectate în acel moment, care se află în coşul dumneavoastră. Cum decurge mai departe procesul de comandă a unui premiu, puteţi vedea la Comandă premiu.

Istoric comenzi
La punctul de meniu Istoric comenzi puteţi vizualiza comenzile de premii deja plasate. Dacă daţi click pe numărul de comandă, valoare totală, data sau detalii, se deschide o pagină cu detaliile comenzii. Aici puteţi vedea numele premiului comandat, codul articolului, cantitatea şi valoarea în puncte a fiecărei poziţii.

Date cont
Aici puteţi vizualiza şi edita următoarele date ale contului dumneavoastră:
  • Date de înregistrare şi participare
  • Date de contact
  • Detalii despre societate
Pentru a le edita trebuie să daţi click pe Prelucrare, în cadrul secţiunii pe care doriţi să o editaţi.

Adresa de e-mail si CIF-ul nu puteţi să le modificaţi singuri. Pentru aceasta vă rugăm să ne contacţi: info@extra-premii.ro | 021 207 00 77.
 
Important!
Pentru a fi salvată, fiecare modificare trebuie confirmată cu introducerea parolei.
În cadrul secţiunii Date înregistrare şi participare puteţi să alegeţi o nouă parolă pentru contul dumneavoastră - vă recomandăm să faceţi acest lucru din timp în timp.  Pentru modificare vă rugăm să daţi click pe butonul Schimbare parolă. Pentru aceasta introduceţi întâi parola dumneavoastră veche şi apoi parola dorită a cărei introducere trebuie de asemenea repetată. Vă rugăm să aveţi în vedere că noua dumneavoastră parolă trebuie să conţină min. 10 caractere. După aceea, vă puteţi autentifica în contul dumneavoastră extra folosind noua parolă.

Distribuitor
În cadrul acestui punct de meniu, service-urile si magazinele de piese auto participante pot alege distribuitori adiţionali (incl. introduce numere de client aferente) sau elimina distribuitori.
 
Important!
Pentru a fi salvată, fiecare modificare trebuie confirmată cu introducerea parolei.
Istoric puncte



Aici aveţi listată istoria punctelor din contul dumneavoastră.
Există următoarele variante de operaţiuni legate de puncte:
  • Adăugare puncte: puncte care au fost adăugate în cont în urma importului achiziţiilor dumneavoastră de la distribuitorii aleşi
  • Diminuare puncte: punctele diminuate ca urmare a unei cifre de afaceri negative din importul datelor furnizate de distribuitori
Deconectare
Dând click pe acest punct în meniu vă puteţi deconecta din contul dumneavoastră extra.
 
+

6. Ştergere cont extra


Pentru a vă şterge contul de participant, trebuie mai întai să vă logaţi în program. Apoi navigaţi către Date cont.

In secţiunea date înregistrare şi participare veţi găsi un buton cu denumirea Ştergere cont. Apăsaţi pe acest buton pentru a vă şterge contul.
Un mesaj va aparea pentru a vă cere confrimarea că doriţi să vă ştergeţi contul. Dacă nu doriţi să vă ştergeţi contul,  apasaţi pe butonul Anulare în acest pas. În caz contrar vă rugăm să apăsaţi pe Confirm ştergere.
 
Apoi veţi primi un mail în care vi se va confrima ştergerea contului.Acest mail este trimis doar daca vă efectuaţi singuri ştergerea contului conform paşilor de mai sus.

 
 
+

7. Newsletter


Doriţi să fiţi permanent informat despre acţiuni şi oferte din cadrul programului extra?
Este foarte simplu: daţi click în cadrul contului dumneavoastră pe Date cont şi în secţiunea Date înregistrare şi participare daţi click pe butonul Prelucrare. Aveţi astfel posibilitatea să bifaţi Abonare newsletter. În acelasi timp vă rugăm să acceptaţi şi Politica de publicitate prin bifarea Doresc să fiu informat cu privire la acţiunile viitoare. Vă rugăm să confirmaţi alegerea dumneavoastră prin introducerea parolei şi un click pe butonul Salvare. Începând din acest moment profitaţi de toate avantajele programului de loialitate extra.
 
+

8. Înregistrare pentru participarea la acţiuni


Dacă nu sunteţi încă autentificat (logat) în contul dumneavoastră extra, puteţi vedea dând click pe butonul de meniu "Acţiuni", numai acţiunile care nu necesită înregistrare specială pentru participare la respectiva acţiune sau pentru care nu e nevoie să fiţi autentificat în sistem.

După ce v-aţi autentificat în contul dumneavoastră extra, puteţi vizualiza acţiunile în bara de meniu. Dacă treceţi cu mouse-ul peste Acţiuni, acţiunile actuale vor fi afişate într-o listă dropdown. Puteţi de asemenea să daţi click pe Acţiuni si pagina dedicată care cuprinde toate acţiunile în derulare se va deschide. 

Acţiunile se împart în Acţiuni cu participare automată şi Acţiuni care necesită înregistrare. Aici vor fi listate numai acţiunile la care puteţi lua parte şi la care nu este necesară o verificare a condiţiilor de participare.
În cadrul Acţiunilor cu participare automată, sunt luate în considerare automat toate service-urile si magazinele de piese auto înregistrate în extra care îndeplinesc criteriile. Această listă vă informează despre acţiunile care se defăşoară în curând. Pentru Acţiuni care necesită înregistrare, trebuie să vă autentificaţi întâi cu datele dumneavoastră de utilizator pentru a putea lua parte la acţiune. Dacă vi se pare vreo acţiune interesantă pentru dumneavoastră, daţi click pe bannerul respectiv. Apoi trebuie să daţi click pe butonul Participaţi acum. Dacă daţi click pe banner după ce v-aţi înregistrat ca participant la acţiune, veţi vedea un alt buton în locul celui numit Participaţi acum, şi anume, Participaţi la această acţiune. O înregistrare adiţională nu mai e necesară şi nici posibilă. 
 
Atenţie!
Înregistrarea pentru participarea la o acţiune nu poate fi anulată ulterior.
 
+

9. Situaţie puncte


Din momentul în care v-aţi înregistrat în cadrul programului de loialitate extra, puteţi vizualiza situaţia punctelor dumneavoastră în contul dumneavoastră online. Puteţi afla situaţia punctelor dumneavoastră astfel: 
  • treceţi cursorul mouse-ului peste numele dumneavoastră (pentru aceasta trebuie întâi să vă autentificaţi)
  • prin selectarea unuia dintre punctele de meniu din contul dumneavoastră: Coş cumpărături, Istoric comenzi, Date cont sau Istoric puncte. Situaţia punctelor este afişată în partea de sus dreapta.
În cadrul paginii corespunzătoare punctului din meniu Istoric puncte, aveţi si o privire de ansamblu la ce achiziţie/ ocazie, de la ce distribuitor cate puncte aţi primit. Aceste informaţii cu privire la Istoricul punctelor le găsiţi la punctul 5. Editare cont extra | Istoric puncte.
 
+

10. Comandă premii


Programul extra oferă o mare varietate de premii atractive, de la echipamente utile pentru service-urile auto până la articole de bricolaj şi facilităţi pentru firme. Vă rugăm să accesaţi shop-ul de premii online. Acestea se acordă numai companiilor participante.

Pentru a comanda un premiu, aveţi nevoie de un număr de puncte suficient pentru acesta. Nu este posibilă plata în bani a diferenţei dintre numărul de puncte necesar pentru un anumit premiu şi numărul de puncte disponibil în cont.
Numărul de puncte necesar pentru obţinerea fiecărui premiu poate fi schimbat în cazul unor schimbări importante ale ratei de schimb euro/leu.
Puteţi să vizualizaţi numărul de puncte din contul dumneavoastră urmând indicaţiile de la punctul 9. Situaţie puncte sau, dacă vă aflaţi deja în shop-ul cu premii, situaţia actuală a punctelor este afişată sus în partea dreaptă.
În magazinul online de premii ajungeţi cu ajutorul butonului din bara de meniu Premii. Aveţi posibilitatea de a da click pe acest buton pentru a alege o categorie de premii sau puteţi merge cu mouse-ul peste buton şi să selectaţi direct o categorie. În cadrul unei categorii, căutarea unui premiu este deja restransă la tema categoriei respective.
Gama de premii este prevăzută în general pentru un an. Dacă unul dintre premii este schimbat de către producător cu un alt model sau nu va mai fi produs, va fi schimbat cu un produs echivalent, dacă acest lucru este posibil.

Căutare premii
Pe pagina corespunzătoare butonului din bara de meniu Premii, în partea de sus, aveţi posibilitatea de a căuta premii după anumite criterii.
Opţiunea de căutare poate fi folosită după cum urmează:
  • Câmpul Căutare foloseşte cuvinte cheie. Aici puteţi introduce un cuvânt sau un fragment de text care se regăseşte în denumire sau numele producătorului şi vă vor fi afisate premiile care corespund acestui criteriu.
  • Folosind câmpurile Puncte de la x până la y puteţi să introduceţi intervalul de puncte în care doriţi să se găsească premiile.  Dacă doriţi să fixaţi numai o valoare maximă, atunci introduceţi în câmpul până la valoarea maximă. Dacă doriţi afişarea premiilor începând cu o anumită valoare de puncte, atunci introduceţi valoarea minimă în câmpul de la.
Exemplu:
Valoarea maximă: Introduceţi de exemplu 1500 în câmpul Puncte până la şi vor fi afisate numai premiile cu valoare în puncte de la 0 până la 1500.
Valoarea minimă: Introduceţi de exemplu 1000 în câmpul Puncte de la şi vor fi afisate numai premiile cu valoare în puncte de la 1000.
Dacă introduceţi de exemplu de la 1000 până la 1500, vor fi afisate numai premiile cu valoare în puncte de la 1000 până la 1500.
 
Atenţie!
Căutarea este direcţionată întotdeauna pe categoria aleasă. Pentru a căuta prin toate premiile, vă rugăm să daţi click pe butonul din bara de meniu din partea de sus: Premii.
Puteţi de asemenea să sortaţi premiile crescător sau descrescător în funcţie de valoarea în puncte. Pentru aceasta există opţiunea Sortare după în partea dreapta sus.

Nu uitaţi să daţi click pe Căutare de fiecare dată după definirea unui filtru/ criteriu de căutare.

Selectare premiu/ adăugare în coş
Dacă aţi identificat premiul dorit, puteţi afla mai multe informaţii cu privire la caracteristici şi punctele necesare pentru a-l comanda. În partea de jos sub valoarea în puncte, puteţi da click pe Detalii pentru mai multe informaţii. Pe pagina cu detalii puteţi vedea care este termenul de livrare pentru premiu, care este producătorul sau dacă articolul este disponibil. Tot aici puteţi să puneţi premiul în coş dacă daţi click pe Adaugă în coş, sub descriere. În cazul în care premiul nu este disponibil, butonul Adaugă în coş nu va fi activat. 

După ce un premiu a fost introdus în coş, veţi fi redirecţionat în coşul dumneavoastră şi puteţi definitiva comanda în 4 paşi:

Pasul 1: Selectare premiu
Aici puteţi vizualiza premiul ales. Puteţi să modificaţi cantitatea prin introducerea în câmpul respectiv a unui nou număr de bucăţi.  După aceea, daţi click pe Actualizare şi valoarea totală de puncte va fi nou calculată. De asemenea, puteţi şterge premiile nedorite dând click pe Stergere premiu. Pentru a trece mai departe, daţi click pe Continuă procesul de comandă sau dacă mai doriţi să adăugaţi premii, pe Înapoi la căutare premii

Pasul 2: Date contact
La acest pas va fi afisată adresa de livrare, la care va fi trimisă comanda dumneavoastră. Adresa de livrare poate fi modificată în cadrul Date cont. Premiile pot fi livrate numai în România, la adresa cu care aţi înregistrat societatea dumneavoastră. Nu se percepe cost de livrare.

Pasul 3: Verificare
Verificaţi la acest pas încă o dată toate datele legate de comanda dumneavoastră. Sunt articolele cele selectate de dumneavoastră? Este adresa de livrrare corectă?
Dacă doriţi să modificaţi coşul de cumpărături, este posibil folosind butonul Prelucrare coş cumpărături. În momentul în care daţi click pe el, reluaţi procesul de comandă de la început.

Pasul 4: Confirmare
Aici primiţi un număr de comandă. Dacă aveţi intrebări legate de comanda dumneavoastră, vă rugăm să mentionaţi întotdeauna acest număr pentru a răspunde cât mai repede posibil la solicitarea dumneavoastră.
 
+

11. Drepturi legate de premii


Nu se pot formula niciun fel de pretenţii privind schimbarea sau înlocuirea premiului, adresate organizatorului, respectiv furnizorului de servicii.
Participantul are obligaţia de a verifica integritatea premiului la recepţia sa: în cazul în care participantul constată că premiul nu este conform cu comanda, este incomplet sau deteriorat, participantul trebuie să refuze recepţia şi să menţioneze în scris transportatorului motivul refuzului.
În cazul în care un premiu prezintă defecte, se va proceda în conformitate cu procedura de acordare a garanţiei stipulată în certificatul de garanţie, organizatorul fiind exonerat de orice răspundere.
Pentru mai multe informaţii consultaţi Termeni şi condiţii, Cap. 5.
 
 
+

12. Timp de livrare


Timpul de livrare al premiilor este în general de 14 zile.
 
 
+

13. Istoric comenzi


Pentru o imagine de asamblu asupra comezilor de premii facute până în acest moment folosiţi butonul de meniu Istoric comenzi în cadrul contului dumneavoastră extra. Vă rugăm autentificaţi-vă înainte cu datele dumneavoastră de acces în programul extra.
 
 
+

14. Politica de publicitate


Când vă înregistraţi participarea la programul extra, puteţi să vă daţi acordul la Politica de publicitate atunci când completaţi formularul. Puteţi citi Politica de publicitare oricând aici.

Cum pot să accept ulterior Politica de publicitare şi care sunt avantajele aferente?
Doriţi să beneficiaţi de toate avantajele programului de loialitate extra şi să fiţi permanent informat despre cele mai noi acţiuni?
Nicio problemă, vă rugăm daţi click în cadrul contului dumneavoastră extra pe butonul de meniu Date cont şi la Date de înregistrare şi participare pe Prelucrare. Aveţi astfel posibilitatea de accepta Politica de publicitate prin bifarea Doresc să fiu informat cu privire la acţiunile viitoare. Vă rugăm confirmaţi alegera facută prin introducerea parolei dumneavoastă şi click pe butonul Salvare. Din acet moment nu veţi mai rata informaţiile despre noile acţiuni.
 
 
+

15. Protecţia datelor


Protejarea datelor în timpul procesării datelor dumneavoastră de utilizator, precum şi garantarea protecţiei tuturor informaţiilor de afaceri ale dumneavoastră, reprezintă o prioritate pentru noi, pe care o luăm în considerare în relaţia noastră de colaborare. Vă procesăm datele de utilizator colectate atunci când accesaţi paginile noastre de internet păstrând confidenţialitatea şi respectând cerinţele legale. Protecţia datelor şi securitatea informaţiei sunt o parte integrantă a politicii companiei noastre.
 
+

16. Date de contact


Pentru mai multe informaţii cu privire la programul de loialitate extra ne puteţi contacta

pe e-mail:
info@extra-premii.ro

sau telefonic la numărul de telefon:
021 207 00 77

de la ora 09:00 până la ora 17:00 de luni până vineri
(exceptând sărbătorile legale)

Tarif normal.

 
Contact.
X
)